Sprawdź jak działamy w trosce o zdrowie naszych Gości i pracowników
Ograniczamy do minimum czas Gościa przy recepcji.
Nasi Goście mają dostęp do płynu dezynfekcyjnego w częściach wspólnych hotelu.
Zachęcamy Gości do częstego mycia lub dezynfekowania dłoni i zachowania odpowiedniego dystansu.
Po każdym pobycie, poza rutynowym sprzątaniem, szczegółowej dezynfekcji podlegają wszystkie powierzchnie dotykowe (w tym oparcia krzeseł), sprzętu (np. piloty) i łazienki w podwyższonym reżimie higieny.
Do hotelu prowadzi tylko jedno wejście, w którym mogą przebywać jedynie osoby zakwaterowane.
W recepcji, przy stanowisku concierge oraz w punktach gastronomicznych zastosowaliśmy przeźroczyste osłony
Regularnie dezynfekujemy powierzchnie, z którymi mają kontakt nasi Goście.
Informujemy o konieczności zachowania odpowiednich odstępów w przestrzeniach wspólnych
Nasze hotele wykorzystują technologie wentylacji mechanicznej. Jak to działa?
Zgodnie z obowiązującymi wytycznymi rządu, posiłki będą dostarczane naszym Gościom do pokoi w zabezpieczonych pojemnikach oraz w ramach usługi room service.
Zapewniamy bezpieczny dystans pomiędzy stolikami.
Wszyscy pracownicy przed rozpoczęciem pracy przechodzą pomiar temperatury.
Wszyscy pracownicy są wyposażeni w rękawiczki oraz osłony twarzy (maseczki lub przyłbice ochronne).
Nasi pracownicy przechodzą szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i utrzymywania hotelu w podwyższonym reżimie higieny.
%
Ocen
w Portalach